Gulsah_26Y benim oglum şuan 13 yaşında 3 yaşında buronşit olmuştu 7 yaşınaca korudum düzenli bakım yaptım ilgilendim ozmanlar 7 yaşında sildik çok şükür ama illaki bu kronikligi geçmiyor en ufak üşütmede hemen sıkıntısı başlar rutubetli ortam bile belli eder kendini balgamlı öksürüge çevirir örneğin pazar günü köydeydi ve biraz babasıyla tarlada çalışmış tabi terlemişte teri soguyunca kendini belli ediyor valla hemen tıkanır öksürük oluşur iki sabahtır da öle dün sabah okula gidemedi bu sabah da hava makinasından hava verdim öle yolladım kronik olunca hemen anlıyorum ben hasta olcanı valla
BEN Oğlum için bıldırcın yumurtası çok yedirdim sabahları aç karna her sabah verirdim birde siyah turpta bal koyup onu içirdim soganın içini oyup onuda lallı zencefilli bekletip verdim di biraz ilgilenince düzeltik çok şükür enazından hastanelik olmuyoruz ekiden hastanelerden çıkamazdık çok şükür 7 yıldır öle hastane kapısı görmedik