Merhaba kizlar , günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz ? Benim 7 aylık bebeğim var . Henüz desteksiz oturamiyor sadece kucakta oturabiliyor. Oturmak , yatmak istemiyor . Kucakta gezmek istiyor sadece . Tek yaptığımız şey evde kucakta gezmek . Başka neler yapabiliriz ? Siz neler yapıyorsunuz ? ☺️