Sedaekrem
Mamayı hazırladıktan sonra bir kaç kez biberonun kapağını açıp kapatıyorum. Kokusu azalıyor biraz. Seviyor benim oğlum, içiyor çok şükür. Zaten günde 2 kez veriyorum ben. İçmeyen bebekler için içine bişeyler konabiliyormuş galiba, bilgisi olan anneler yazar size. Geçmiş olsun.