UmutunAnnesiIpek Bebeğim umut 2aylik günde 3kere kaka yapardı 2gundur yapmıyor gazla lekelenme olacak kadar bezi batıyor nedeni hakkında bilgi verebilecek var mı?not;bebeğim anne sütü ile besleniyor.
birelifmasali UmutunAnnesiIpek normal bence bizimki de öyle oldu bağırsakları düzene giriyor sanırım bi kaç gün sonra eski düzene geri döndü
Minikk41 UmutunAnnesiIpek normal canm benim bebeğim de anne sütüyle besleniyor sdce 3 gün yapmadığı oluyor gaz çıkarırken minik bir şekilde yapıyor
UmutunAnnesiIpek Kızlar bugünde yapmadi çocuk dr gittik röntgen çekildi gaz ve Kaka dolu cikti lagma yapıldı.cocuk rahatladi cok kac saat rahat rahat uyudu.cok şükür