Manolyaaa kasımda covid olmuştum ilk 2 gün halsizlik vardı heryerim ağrıyordu sonra üşüme titreme başladı 1 hafta sürdü hiç ateşim olmadı ağır gibi sürekli burun akıntısı göz akıntısı oldu 8. Gün koku kaybı 9. Gün tat kaybı yaşadım 1er günde geçtiler sonra tekrar titremelerim ara ara oldu 12. Günde belirtiler geçti ama vücudumda ki etkisini rahat 1 ay sürdürdü halsizlik olarak birde Bi arkadaşım hemşireydi covid servisinde covid geçirenlerin kanında pıhtılaşma olur dedi kan cıvıltıcı kullan dedi covid in 4. Günü çok kötüydim covid servisine gittim gebelik riski de var kan aldılar değerlerime baktı iyi dedi gebelik yok dedi ben kendim baktım kanımda pıhtılaşma değeri yükselmeye başlamış kan cıvıltıcı vermeyecek misin dedim doktor da 🙄 hııı evet verelim iyi olur dedi ve yazdı ben demesem yazmayacaktı