Balarisi_melisEla Kızımın doğum günü 27 nisan Ramazan da olduğu için biraz kararsızım,bayramdan sonraya ertelesem geç olucak hevesim kaçıcak acaba sadece 1 yaş çekimi yaptırıp orda pasta patlatma mı yapsam diye düşünüyorum sizce pişman olur muyum
Limonlusu Balarisi_melisEla 1 yaşında çocuk birşey anlamıyor. Bizde fotoğraf çekimine gitmiştik inanılmaz eğlendik 😊 hiç pişman değiliz 😊 2 yaşına geldiğinde pasta üflemeye çok hevesli oluyorlar ve çok eğleniyorlar 😊
_tospikannesi Balarisi_melisEla bizimde 1 yaşımız tam pandeminin ilk zamanlarına denk gelmişti fotoğraf çekimi yaptırmıştık kendi aramızda da pasta alıp üfletmiştik cokta eglendik 😍
Annesinin_kuzusu00 Balarisi_melisEla bende 1 yasini oyle kutladim.Dogum gunu yapmadim sadece cekim yapmistim.Pastayida sadece babasi ben hatira kalsin diye evde mum ufledik.
Balarisi_melisEla Limonlusu Ya hani alilelerle birlikte güzel bi doğum günü istiyorum ama ramazanda bu pek mümkün değil ama onlarla da olsun istiyorum cok kafam karışık
Kadifemsii Balarisi_melisEla zaten anı diye geriye fotoğraflar kalıyor bence daha güzel olur. Siz eşinizle yine evde bi pasta kesersiniz
29052021 Balarisi_melisEla iftardan sonra sadece aileler olucak şekilde küçük bir kutlama mı yapsanız😇 gündüz yine foto çekimi yapabilirsiniz
Balarisi_melisEla AyazMerve Bende yeşim şahine baktım senin söylediğin ismi bilmiyordum simdi baktim da çok.güzelmiş konseptleri🥰
Eymosunannesi Balarisi_melisEla Bizimde ramazanlikta ama ben evde yapmiycm çekim yapicm pasta patlatma falan zaten hatirlamiyck bebegim en azindan hatira olarak kalir oğluma ☺️
AyazMerve Balarisi_melisEla evet ve kasımda çektirdim fiyat olarak da daha uygundu diğerine göre tabi karar sizin ☺️