Arkadaşlr merhaba daha önce konuştuğumuz anneler vardı bebekleri IGG takipli olan tedavi alan son durmunlarınız nedir acaba bizim 14 aylık olduk ıgg değerimiz 2.32 olmuş 3 ay önce 2.07 idi çok az da olsa yükselme olmuş sizin değerleriniz ne durumda acaba doktorlarınız nasıl bir yol izliyor aşılarınızı yaptırdınız mı