benanerva ben en başından beri her şeyi tek tek verdim. Avokado, labne yapıyorum yanına labne, yumurta sarısı ve soğuk sıkım üzüm özü. Ayrı ayrı koyuyorum. Tek tek yediriyorum. Hepsinin tadını alması için. Cici bebe yaptım kendim evde rafine şekersiz. Bazen üzüm özünü çıkarıp bir tane cici bebe yumuşatıyorum ıhlamur ile onu ekliyorum kahvaltısına. Bazen de muhallebi yapıyorum. İçine de tek çeşit meyve koyuyorum birkaç farklı meyveyi karıştırmıyorum mesela. Ve 11 defa denemek lazım bebeğin bir tadı sevmediğine kadar vermek için. Ayrıca bir çok etken var doğru zamanda vermek de çok önemli onu keşfettim. Hafif tokken, uykudan önce veya uyanınca vermek geri tepiyor. Aslında sadece o anlık geri tepmekle kalmıyor yeme aktivitesine karşı olumsuz duygu geliştirmesine sebep oluyor. Çok defa yaptım tabakta kaldı ama baya yol katettim 7 aylık olacak oğlum ilk günler yumurta sarısını öğürüp eliyle itiyodu şimdi yiyor severek. Zaman vermek lazım onlar için her bir tat yeni bir deneyim, yabancı🙂