Kızlar merhaba. Bebeğimi emziriyorum 3-5 dk bazen de 10 dk emiyor sonra uyuyakalıyor memeyi almıyor emzirmeyi bırakıyor. Biraz uyuduktan sonra da yine aynı devam ediyor süreç sabaha kadar. Açıkçası doymadan uyuyor sürekli aç olduğunu düşünüyorum.
Sizin bu konuyla ilgili bilginiz var mı, fikirlerinizi paylaşır mısınız.