Yaseminkoltuk24 benim oğlumda 2 buçuk yaşındayken konuşamıyordu çok üzülüyordum çok az kelime kullanıyordu sürekli bir araştırma halindeydim çevrenin baskısı da canımı çok sıkıyordu zaten oğlum oldu bitti içine kapanık utangaç sessiz bir çocuktu sadece kelime söylüyordu oda belli başlı her bebeğin söylediği kelimelerdi özel eğitime bile götürmeyi düşündüm eşim izin izin vermedi pedegoğa gittik pedegog oğlumla oyun oynadı gel ver yada kırmızı topu ver vs dedi oğlum onları yapıyordu anne baba da diyordu tamam dedi bir sıkıntı yok sen akışına bırak konuşur bu çocuk dedi ama evde oyun oynarken mesela Bi gün sadece mavi günü olsun dedi o gün hep mavi şeyleri göster çocuğa dedi bide çocukla konuşurken su istediği zaman su kelimesini bastıra bastıra 3 kere söyle dedi su mu istiyorsun al sana su hadi suyunu iç gibi oğlum şu an 4 yaşına girecek ve maşallah artık her cümleyi kuruyor bazen söylediği kelimelere öyle şaşırıyoruz ki tavsiye ederim sizinde denemenizi sadece sabır işi beklemekten başka çare yok ama içiniz rahat olsun diye de bir uzman görüşü alın derim