Merhaba. Bebeğim 9 aylık. 8 aydır sütümü reddediyor. Sağarak sütümü uykusunda bir şekilde verdim hep veya kaşıkla döke saça. Biberon ile asla kendi isteği ile içmez çünkü. Şükür ek gıdaya başlayınca ek gıdayı yiyor ama süt yine aynı. Ne şekilde verirsem vereyim asla içmek istemez. Merak ettiğim şu, 9 aylık bebeğime gündüz sadece ek gıda veriyorum akşam da 2 defa kaşık mamasını anne sütü ile hazırlayıp veriyorum. (pirinçli olan anne sütü ile hazırlanabiliyor) Bu şekilde sizce alması gereken vitamini alıyor mudur? Yeterli mi 9 aylık bebek için bu. Günde en fazla 300 cc süt alıyordur ama dediğim gibi sıvı şekilde değil kaşık maması ile birlikte.
Bu arada 1 yaşta tamamen süt sağma ve içirme olayını bitiriyorum.