Liyamomyy Kızımda yumurtalık kisti vardı kendiligine geçebilir demişlerdi ama büyümüş 12 mm olmuş kızım 3.5 aylık çocuk endokrine gitmemizi soyledilwr başına gelen varmı bu kistler gectimi
Saitkereminannesi Liyamomyy Oğlumda ilaç tedavisi + soğan suyu içmiştim sonrasında 1 kez devlet hastanesine gittim kist yok dedi
reynwoman Liyamomyy canım ya hiç duymadım valla bilgim yok ama postun üste çıksın belki duyan yaşayan olmuştur yardımcı olsunlar sana rabbim şifa versin tez zamanda 🙏🏻🙏🏻
Saitkereminannesi Liyamomyy şimdi 24 aylik ama 4 yıl hiç korunmadik olmadı en son bı doktor buldu kist var dedi de oldu