Kızlar merhaba benim kızım 13 aylık. Koltuktan tutunup gidiyor. Istedigi her yere tutanarak gidiyor. 7. Ayında emekledi. Fakat az bi sure duruyor desteksiz ayakta. Ve hiç yürüme hevesi yok ya. Zorla yürütüyoruz resmen elimizden tutarak bile. Bu durum beni çok üzüyor. Sizin bebişler ne durumda ?