Ozan Birkanım 3 ay 12 günlük oldu. Kilosu boyu ayına göre çok fazla önde. Genel anlamda sessiz uysal, uykusu düzenli bir bebek.
Önceki postlarımda da yazdım son haftada gündüzleri kesinlikle uyumuyor, gece uykusu yine sabit; uyuyor. Ancak yatana kadar geçen sürede canıma okuyor, uyandıktan sonra gece yatana kadar yatmıyor,jsürekli huysuzluk ağlama hali, memede kalmak istiyor, ilgi istiyor.
Ne yapacağımı şaşırdım, doymuyor mu diye düşündüm, en geç 2 güne bir kakasını yapar. Hatta bu hafta her gün yaptı. Her bezini çişli alıyorum. Mama vermeli miyim ya da önereceğiniz bir şey var mı?