Kızlar adet oldum normalde 3 4 gün sürüyordu adetim aylık iğne kullanmaya başladım başlayalı 7 8 günü buluyor neyse bu ay adet oldum 3 gün kanama oldu daha sonraki 2 gün damla damla şeklinde bir pedi doldurmayacak kadar oldu 2 gündür tekrar normal adet gibi böyle kesilir gibi olup tekrar adeti çoğalan var mı aranızda?