Kizlar selam , kızım prematüre bebek doktoru 2 aylik olduğunda kan damlası kullanabilirsin dedi kullanan var mı bu kadar erken . Cocuk doktoruma da sordum evet kullanabilirsin dedi . Diğer prematüre anneleri kaçıncı ayda kullandı hangisini ve kac damla halinde merak ediyorum 🤍