Merhaba benim bebeğim yenidoğan sarılığı oldu doktorlar sütümün az olduğunu mamaya başlayacağımı söylediler bugün 40günlük hala mama+meme ilerliyoruz. Emzirme danışmanlığı alarak mamayı bıraktırmak istiyorum ama sadece meme verdiğim günler asla doymuyor kıyamet koparıyor. Şu an tek öğünü 90cc ben sağdığımda max 60cc süt geldi bugüne kadar. Benim gibi olup emzirme danışmanlığı ile mama bırakabilen var mı acaba?