Albegs benimde şu Bi kaç haftadır emerek uyuyor, ama baştan beri geceleri hep uyanır, şu sıralar ilk dişini çıkardı belki ondan emerek uyuya kalmayı tercih ediyo bilmiyorum ama bende artık gece uyanmasın istiyorum en fazla 1 2 defa uyansa iyi, soğuk olduğu için tek odada kalıyoruz yanımda uyuyor martın ortasında yatak odasına geçince uyku eğitimi vermeyi düşüyorum kendine kendine uyumayı öğrenirse belki gece az uyanır birde sadece emziriyorum 8 aylık, eğitime başladığım zaman gece maması alıcam daha tok tutar diye yatmadan önce içircem inşallah işe yarar