Selam hanımlar
Sizler bebeklerinize hayırı öğrettiniz mi? Yada öğretilmeli mi?
Eveti hayırı bilmeli mi?
Görümcem bugün bendeydi bebeğim emekliyo mutfak dolapları a tırmanıp açmaya çalıştı gorumcem de dedi hayır öyle yapma bebeğim açtı tabiki gorumcem de dedi bebeğine hayırı öğret kizmadan bağırmadan Eveti hayırı bilmeli.
Yani ben bugüne kadar hayırı öğretemedim neyin yanına gittiyse sesimi etmedim sesimi etsem de ne anlar ki 12 aylık.
yanlış mı yapıyorum gorumceme katılmadım açıkçası sizce o mu haklı ben mi