Saitkereminannesi Deletedmom636262 Oooo yaşasın 2 TL’den gider oğluma neleeeer alırım neleeeeerrrr 😂😂
Deletedmom636262 Saitkereminannesi Bez aldım 102₺ idi şimdi karşılayamadım 2₺ nerden alacaktım inan hiç bilmiyordum 🥴😂🤦♀️ İyi oldu ya
LinaTuba Deletedmom636262 Allah sonumuzu hayır etsin ortalık çok kötüye gidiyor çok ekonomistleri dinlediğimiz zaman ya da ülkenin kritiğini yapanları daha da kötü olacağı söyleniyor ben şahsım adına gıda ve çocuk masrafı hariç giyim alışverişini kestim
Deletedmom636262 LinaTuba Malesef Allah herkesin yardımcı olsun hele maddi anlamda bi bez bi peynir alamayan o kadar aile var ki Allah bu insnalara Hidayet versin
Deletedmom4444 Deletedmom636262 Şok market çok komik 😂İndirimi koca kagitlara yazmislar israf resmen. Sanırsin 10 tl indirmis gözümüze sokuyor 😂😂
Deletedmom636262 Deletedmom4444 Hahah gitmedim 😬🤣 hiç şoka ya neden öyle diyorsun adamlar ne yapsın 🥴 oturup teşekkür edip Gül göndericez 🥴