Şimdiye kadar hiç ishal olmayan bebeğim ishal oldu. Ek gıdaya zaten 5. Ayda başlamıştık farklı bişey vermedik kullandığım mamada aynı sürekli kontrol ediyoruz ama dün 7-8 kere çok sulu olmayan kaka yaptı neden oldu anlamadım öyle olunca çok az pişik olmuş mustela kullanıyorum dün de zeytinyağı sürdüm ama inşallah artmaz acaba dişten olabilir mi ishal olması 6 ay 6 günlük 🤔