3 kişilik bir aileyiz gündüz tv kapalı bebeğim olduğu için açmıyoruz hergün süpürürüm haftada 2 kere çamaşır mak hergün bulaşık mak çalışır haftada 1 veya 2 fırın çalışır hergün fön mak. Faturamız 200 küsür gelmiş bu yaptıklarımı biraz daha nasıl kısabilirim artık 2 günde bir süpürücem bulaşık mak. İyice tıka basa doldururum öyle yıkarım e artık fırında da yemek kek börek yemeyiveririz 🥲 başka çare yok gibi🤦🏻♀️