Kızlar 2 ay 15 günlük bebişim var. Gündüzleri kesinlikle uyumuyoruz ya memede ya da kucakta uyuyor yarım saat yerine koyunca uyanıyor. Ayakta sallıyorum uyuyor koyuyorum uyanıyor. Hiçbir şekilde verimli gündüz uykumuz yok ne yapacağım bilmiyorum. Her yolu deniyorum ama yok yok uyumuyor