Havvakck tabiki taklit yeteneğiyle söylüyorlar . Ben bebeğim doğduğundan beri anne anne annem annecim hep böyle konuştum . Bebeğim 3 aylıkken Annneee , annniii diye sürekli söyleniyordu. Tabiki herkes babildama dedi ama doktor bile ikna oldu duyunca ☺️ o zamandan beri anne diyor ama 6 aylıkken dede dedi o ay aynı şekilde baba, meme, nene, anane …vs sonra eklenerek devam etti 10 aylıkken epey kelimesi vardı. Sonra bı duraklama süreci oldu . Söylediği şeyleri bile kerpetenle ağzından alır oldum.13. Aydan sonra tekrar başladı. Şimdi 21 aylık peltek şekilde derdini anlatıyor diyebilirim.