NaimeYilmaz maalesef bu çok ciddi bir sorun ve aşagı yukarı her anne yasıyor sanırım gece uykusu herkese öyle tatlı geliyor ki amq zamanla otomatiğe bağlıyo insan ben kaç kez sesine uyanamam die alarm kurdum yada eşim olmadığında evde sabaha kadar uyumadım çözümü şöyle buldum oğlum ağlayınca kalkıyorum elimi yüzümü yıkıyorum sonra onu kucağıma alıp emziriyorum bir kaç dakika ağlamasında sakınca Yok git elini yüzünü yıka ama ayılamamakta sakınca var o yüzden garantici davranın ben yerlerde mi uyumadım kucagımdayken uyuya kaldım bi kaç kez hatta öyle ki basen emzirip yatırdıgımı hatırlamadığım bile oldu ama en iyisi elimi yüzümü yıkamak birde baş ucuma su koymak içiyorum ayılıyorum sonra oğlumla ilgileniyorum 40ı çıkar değişir dediler Yok üç ay geçsin dediler yok altı ay dediler yok aynı performans gece 2 kez mutlaka kalkıyor umudum 9aylık olmasında artık ama artık bende otomatik moda geçtim allah hepimize kolaylık versin farklı teknik ve taktiği olan varsa banada yazsın