Bir yaşında oğlum vicco almıştım, dışarı çıkacağımız zaman giydiriyorum artık yürümek istiyor hep çünkü. 20 no bizimki ama anlayamıyorum bazen çıkıyor tam oturtamıyormuyum bilemedim parmak uçlarını kıvırıyor giydirirken ondan mı dar mı bilemedim yaaa çok yordu beni ayakkabı giydirmek 😓😥