Leylaa_ Derindondurucu almak istiyorum Vestel kullanan var mi buzdolabım Vestel aslında çok memnun değilim bir koku oluşuyor. Diğer bazı markalar 8 bin civarı o kadar vermek istemiyorum. Kullanıp memnunun kaldığınız marka varsa öneride alabilirim
Lilasever1 Leylaa_ ben kullanıyorum 3 sene oldu vestfrost. Hiç bi sıkıntı yaşamadık sadece ben çekmecelerinden birini kurdum :)
Esiraa Leylaa_ hangi şehirde oturuyorsunuz. Vestel de çalışıyorum isterseniz çalışan indirimli olarak alın benim kodumla
Monaroka Leylaa_ yok olmuyor. Alırsanız eğer gelen servisin yaptığı ısı ayarına iyi bakın, yüksek yapıyorlar ve elektrik faturası çok geliyor
Monaroka Leylaa_ derece olarak yazmıyor ama aldığınızda görsel atarsanız ona göre söylerim. Ben de evde değilim o yüzden atamıyorum