Oykukzy Arkadaşlar 3 aylık bebeğinizi nasıl oyalıyorsunuz? Oyun halısı, anakucağı, egzersiz yaptırıyorum ama hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyor
Nur76 Oykukzy ayy şimdi oturdum tam 1 saattir müzik actim dans ediyorduk cilgin dondurmacı eşliğinde 😂
Woman35 Oykukzy oyun halısını hangi marka ve model seçtiniz bende alıcam da kararsız kaldım bazılarının oyuncakları renksiz olduğu için dikkatini çekmez diye düşündüm
Oykukzy Woman35 ben babyjem piyanolu oyun halısı aldım çok keyif alıyor tavsiye ederim kurtarıcım oldu
Hazal_170721 Oykukzy 3 aylıkken piyanolu oyun halısı çok işe yaramıştı bizde hem gazını da atıyordu zeka kartlarına baktırıyodum masaj egzersiz hareketlerini yapıyoduk
Liyamomyy Oykukzy zeka kartlariyla oynuor onu çok sevior ama çabuk skilior tabi bide sürekli kucakta gezmek istior 😂 şarkı soyluorm konusuorm egzersiz oyun halısı hepsini yapıyoruz hoppala yaptiriorz bütün gün birlikteyiz 😂😂
Aliaslan1 Oykukzy oyun halısı çok seviyoruz ama en çok kucakta evi turlama her detayı inceleme😂 bir de bezini açıyorum 10-15 dk kendi kendine tepiniyor baya keyifli oluyor o zamanlar