Aae_08 Kızlar bebeğim üç aylık kitap almak istiyorum ama çok pahalılar . Aranızda daha önce almış artık işi biten kullanmayan varsa rakibim
Canlarim41 Aae_08 valla bende bez ve mamadan sıra gelmiyor diğerlerine hele dogqlgwz rakip onlara tüm maaşınız bana ait der gibi🙂
Hellolo Aae_08 ben aldım hep kızım kemirdi artık almıyorum yiyo çünkü 😂 azıcık anlayınca almayı düşünüyorum okumak yerine kendim masal anlatıyorum