tosbikannesiiii kızlar sadece mama tüketiyoruz artık. 10.5 aylık oğluma günde 200 300ml mama veriyorum toplamda azmı bu miktar acaba genelde ek gıdayla geçiyor gelişimi etkilermi acaba bu durum sizlerde durum nasıl
Sevgiela tosbikannesiiii of şimdi böyle bir post açacaktım biz bu kadar dahil içmiyoruz mama reddi yaşıyoruz biberonu eliyle sürekli kaktırıyor
Elmel tosbikannesiiii canm ek gıda da alıyorsa yetiyodur merak etme hem zorlaşan dahi malesef bebekler içmek istediği kadar içiyor fazlasını kabul etmiyolaf
Esra17 tosbikannesiiii Doktorum günde 500 ml mama alması lazım demişti bana 9 ay 25 günlük ikizlerim var bnce az veriyorsunuz
Sevimliayicik tosbikannesiiii Bizde durum aynı ama bebek kendi belirliyor ne kadar içeceğini yani ek gıda alıyor sonucta bence normal sayılara takılı kalmayın kilosu normalse👍
Kbse Benim oglum da 6bucukaylik ek gidaya basladik ilk basta papates püresi havuc püresi yiyordu sonra reddetmeye basladi biz de gunde 1 bazen2 sefer yogurt yiyiyor sadece patates püresi de nadiren. Benim yedigim yemekleri istiyor
Sevgiela tosbikannesiiii mama değiştirdiniz mi ben akşama mama değiştircem artık bide öyle deneyeceğim
tosbikannesiiii Sevgiela doğduğundan beri aynı mama canım bebelac gold değiştirmemmi lazım artık alıştımı diosun
Sevgiela tosbikannesiiii birde öyle yok izleyeceğim mamaya mı yoksa biberona mı gıcık oldu diye merak ediyorum doktora sordum illa mama olmak zorunda değil dedi kaşık maması ve ek gıda ile beslensin dedi buğün kaşık mamasıda alcam ve mama değiştircem