1Asel ben hep tek yıkadım, giydirecegim kıyafeti bezini hep yatağın üstüne hazırlarım, banyo zamanı bir tık daha kombiyi açar isitirim, bornozunu da banyodan çıkmadan duşakabin içinde giydiriyorum. Nasıl yikadigin önemli vakumlu banyo oturağı 6 ay için çok guzel o yoksa çamaşır sepeti de olur hem delikli olduğu için çok su da birikmez. Küvet sığmıyordu kabine 🤷🏻♀️Havluyu da kabinin dıştan kapisina askı yapıştırdım tekli oraya asıyorum.