Deletedmom6262 en çok ordan alırım hiç memnuniyetsizlik yaşamadım. Çocuk kiyafetine fazladan para harcamak gereksizdir bana göre. Çünki hızla büyüdeklerinden zaten sürekli almak durumundasın . Ne gerek varki 5 verecegime 10 vermek. Belli yaşa geldiginde evet daha iyi markalar kullanırım ama şimdilik Koton Lc Defakto gayet iyi