Zeynepyaren 1 kişi daha varsa yanında bakıcak yap derim ama yoksa yapma 16 ay araları olan bebeklerim var oğlum 17 aylık kızım 1 aylık ve suan kaynanamın yanındayım eve geçince ben bakıcam ama nasıl yapıcam bilmiyorum bazen oluyor ikisi bit aglıyor ve yetemiyorum cok üzülüyorum diğerine yetmeyince