Ecrin21 Meyra biz 3 aylığız da doktor yapabilirsiniz dedi sağlık ocağında hemşire 6 ayda yapılabilir dedi kafam allak bullak
Ballilokmaayse Meyra cnm Bn 1. Ve 2. Dozunu yaptırdım bexsero biraz ağır geçiyor diyorlardı ama şükür hiç bir menenjit aşım da ateş yaşamadım. Tabi biraz huysuzluk oldu o kdr. Ama ne ateş ne uyku beslenme bozukluğu şükür hiç birini yaşamadım.
Meyra Ballilokmaayse aşımızı yaptırdık biraz ateşimiz ve ağrı var bacağında uykusunda ağlıyor surekli kuzum