Kızlar 7. Haftamız kızımla . Haftaya 8. Hafta atağına başlayacağız ama kızım 3 gündür nasıl mükemmel , usluluk desen var , uyku desen var (gündüz de gece de) tabi sallanarak 😅 gülücükler desen var her sey nasıl mükemmel beslenip hemen uyuyor ahshshs . Nasıl keyfim yerinde 🌺😀 8.hafta atağına girmeden önce normal mi bunlar fırtına öncesi sessizlik mi ,haftaya anam ağlayacak mı , ağlayacaksa kaç gün ağlayacak 😀8. Hafta atağından sağ salim çıkmıs anneler yardımcı olur musunuz kaç gün sürüyor , cok mu zor bu hafta ?