Bebeğim 23 günlük 2 3 saatte bir beslemek için kaldırıyorum mama içiriyorum altını değiştiriyorum gazını çıkarıyorum ama bunları yaparken bile sürekli ağlıyor kucağımda ağlıyor yatırıyorum ağlıyor kaldırıyorum ağlıyor hep ağlıyor. Kaka sorunumuz var kendi kaka yapamıyor bende masaj yapıyorum popoya zeytinyağı sürüyorum bir çay kaşığı da içiriyorum ama gene yok kaka asla yapamıyor. Ayaklarını ileri geri yaptırırsam ağlayarak ıkına ıkına zor yapıyor. Kucağımda uyuyor bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor. Allahım çıldırmak üzereyim her şeyi yapıyorum ama bebeğimi asla mutlu edemiyorum böyle yatıp etrafı seyretmiyor hep ağlama modunda ne yapacağımı bilmiyorum