Ben doğumdan sonra resmen çökmüşüm beyazlar çıktı bir anda yüzüm alnım dudak kenarları kırışmaya başladı gibi önceden yoktu bir anda oldu sanki. 26 yaşındayım daha. Cildine hiç bişey kullanmıyorum cilt bakımı adına. Nemlendirici bile kullanmıyorum o kadar diyim. Ne yapmalıyım kızlar yavaş yavaş çöküyorum 5yıla kalmaz bu gidişle kırış kırış olurum ben 🙄 ne alayım ne önerirsiniz cilt temizleme tonik işte nemlendirme maske filan. Ama etkili olmalı kaliteli olmalı yani verilen parayı da hak etmeli. Kızlar şu bacınıza destek atın be hiç bilgim yok bu konularda