Filtrekahvelianne2 Muaziim onu bilmiyorum ama benim eşimde şoförlük yapıyor tatlicida 7de gidiyor her zaman saat 5 oldumu evde rahat iş direksiyon kullanıyor
Muaziim Filtrekahvelianne2 araba bizde kalıyormuş öyle demişler. O zaman uzun olur diye düşündük. Birde ayıptır sorması maaşı ne kadar
Filtrekahvelianne2 Muaziim yani bilemiyorum her firma farklı eşimin kullandığı kamyon araba şirkete bırakıyor 5 buçuk alıyor zamlardan sonra