Minikprensannesi Arkadaşlar ogluma ek gıdaya geçicez bi süre sonra mama sandalyesi güzel kullanışlı önerisi olan var mi saglam olan 😌
Deletedmom115 Minikprensannesi Çok para verme taraftarı değilim o yüzden 60 TL’ye baby&plus aldım gayet kullanışlı.
Aysenil_ Minikprensannesi ben chicco polly2 alacaktım burda böyle bir post açtım hatta bir ebebek çalışanı vardı ben joie mimzy lx alacam demişti ben de gittim baya araştırdım ve aldım iki haftadır kullanıyorum iyi ki joie almışım