HaticeClk 3 gündür mide ağdısı çekiyorum acile gidiyorum ikaç serum fayda etmiyor böyle bi durumu yaşayan evde doğal yöntem kullanan varmı resmen mideme kramp gidiyor belime vuruyor ağrısı
Tweetyy HaticeClk nane cayi yapabilirsin. endoskopi çektir ama bence. Günlerce kramp yaşadım helikobakter pyloi varmış meğer + reflu + gastrit yoğun antibiyotik tedavisi gordum. Geçmezse bi kac gune bi baktır derim
Tweetyy HaticeClk yok canim hafif bi narkoz veriyorlar işlem bitince ayiliyosun hemen. Agri sizi vs bisey hissetmiyosun zaten işlem sonrası
laudarte HaticeClk sürekli gegirme mide yanması karında şişlik varsa gastrit ülser olabilir. Detaylı tetkik için endeskopi girmeniz lazım. Ufak yerli muz alip yiyin mide asidine iyi gelir rahatlar mideniz.veya ılık süt için. Yeşil ve ithal olanları yemeyin daha cok agrı yapar