Deletedmom_21 Grininyuztonu sabahtan cikariyorum kendi kendine buzu çözülüyor sonra yagda yada tost makinesinde kizartiyorum bu kadar
BarlasMomm Grininyuztonu sabahtan cikar disari cözülsün kofteler sonra kizart. Yada aceleyse firina at firinda pisiyor
yaprak_34 Grininyuztonu güzel pişmesi için buzunun çözülmesi lazım ben teflon tavaya çok minnak tereyağ eritiyorum köfteleri dzip kapağını kapatıyorum altını kısıyorum bu şekilde arkalı önlü kızartıyorum
NunuDudu Grininyuztonu hiç bekletmem kısık ateşte biraz pişirip daha sonra biraz su koyup kapağı kapatırım bebek içinse yumuşacık oluyor böyle.
HonKiPonKiDoNiNo Grininyuztonu Buzlu buzlu pisirilmeyecegi icin, 2-3 saat once cikardigimda gayet guzel pisiyor.
Seymanur9 Grininyuztonu çıkardıgım gibi ocağa kısık ateşe koyuyorum normal köfte gibi pişiyor çözdürmemek daha sağlıklı buzluktan çıkan şeyler için