Deletedmom812 Kızlar kızım kolik gazını almayınca çok fena oluyo uyurken de zor oluyo kafası bi tarafa yığılıp kalıyo uyurken nasıl çıkarıyosunuz siz gazları 😒
cagangiller_ Deletedmom812 doktorunuza danışın ben. Gazını kimyonla geçirdim oğlum çok gazlıydı tatlı kaşığının ucuna kimyon döküyordum üstüne su damlatıp ağzına veriyordun emiyordu rahatlıyordu ayrıca. Bende yemeklerime çok kimyon koyuyordum