Annekizz Kızlar hep yufka kullanıyordum arkadaşımda yemiştim yumuşacıktı. Şimdi bende yapıcam ama YouTube tarifte sadece yumurta ve peynir var . Hani yumuşak hafif yağlı olması için içine süt veya yoğurt sürülürmü nasıl yapıyorsunuz 💃🏻
Deletedmom_21 Annekizz ben sadece yuzune yumurta suruyorum icinede harcini koyuyorum ucgen yada baska model yapiyorum birazda ustune corek otu atiyorum citir citir oluyor
BugsBunnyy Annekizz o zaten yagli bir hamur hazir sekilde icine ne koymak isterseniz koyun istune yumurta sarisi surun.citir oluyor ama bekledikce yumusuyor. Cozuldukten snr cok bekletmeyin o zaman kabarmasi zor oluyor
Sarikuzumalp Annekizz içine bir şey sürmenize gerek yok sadece malzeme koyup dışına yumurta sarısı sürün ben peynirli sucuklu falan yapıyorum
Alparslan_mom Annekizz ben milföyle kat kat tat yapıyorum. İçine çikolata ezmesi yada kiraz reçeli sürüyorum katlayıp kenarlarını sıkarak birleştiriyorum açılıp akmasın diye. Üzerine çizikler atıp ilk önce yumurtanın akına sonrada toz şekere bulayıp fırın tepsisine atıyorum. Herkes çok seviyo
Annekizz BugsBunnyy attbianne Alparslan_mom Grupyildizi Alparslan_mom Hepinize teşekkür ederim kızlar ♥️
Alparslan_mom Birde börek gibi istersen içine ya peynirle dereotu, yada salamı rendeleyip maydanozla karıştırıp onla da yapıyorum. Patates püresiylede güzel oluyo
attbianne Annekizz milföy hamurunu biraz açıp iç malzemesini koyduktan sonra rulo şeklinde sarıp tepsiye dizin yüzüne de yoğurt ve yumurta sarısı surun kol böreği tarzında oluyor