Benim 20 aylık kızım ve 2 aylık oğlum var 40 gün ailemin yanında kaldım onlarla baktık kırkım çıktıktan sonra eve geldik gurbetteyim yalnızım büyük olan çok geç uyur küçük küçük olanın derdi ne anlayamadık Ya uyur ağlar kendi kendine hiç vakit Geçirmiyor kafayı yemek üzereyim gündüzleri özellikle eşim sabah sekizden akşam 7′ye kadar evde değil hangisine yetişeceğim şaşırdım azen İsyan edesim geliyor diyorum ki Hadi kızım olsaydı onunla çok iyi vakit geçirirdim onu daha çok vakit ayırırdım tam oynama zamanı diyorum Sonra pişman olup ağlıyorum
, geçecek diye bekliyorum Sabrediyorum