Amineninnannesii çok zor, kolay gelsin size gerçekten. Ama 4 aya kadar bağırsak gelişimi devam ediyor. Gaz sorunu yaşaması kimi bebekte daha uzun da sürebilir. Damla kullanın, bol masaj yapın, karnını ayaklarını sıcak tutun.
Ek olarak damlalar veya başka bir şey gazı kesmez hiç bir çözümü yok, sadece ağrılarını hafifletir