Kızlar selamlar bugün oğlum sünnet oldu, lokal anestezi ile yapıldı bu işlem sonrası 5-6 saat uyuşukluğu sürer dediler ama biz daha hastaneden çıkmadan oğlum ağlamaya başladı. 2 adet krem ve carpol verdi ağrısı için . Önce batikonla temizle sonra kremle dedi .. daha önce yaptıran varmı bana biraz fikir verin nlur çok ağlıyo oğlum😭