Adiyokkitabin Kizlar adetim biteli 4 5 gün oluyor dün kahverengi kirmizi arasi bisey geldi nedir bu ki😑
luluuu Adiyokkitabin ya benim doğumdan beri öyle kaç tane doktor gezdim resmen her ayim böyle lekeli geçiyor ama bir şey çıkmadı 😐
Rouge-1 Adiyokkitabin benimde öyle adetim biteli 4 gün oluyor bugün yine kahverengi lekenmeler var bi normal doğum yaptım siz nasıl doğum yapmıştınız
luluuu Adiyokkitabin sezeryan olmustum. en son iki hafta önce gittim doktor mesenan yukarı doğru çekilmiş gibi görünüyor ondan olabilir dedi uruloji uzmanına yönlendirdi ona da göründüm ama bir şey cikmadi çok canımı sıkmaya başladı bu durum