Merhaba, bebeğim 2 ay 17 günlük, dünden beri huysuz huzursuz, normalde karşısına geçip gülüp konuştuğunda o da güler agular tepki verir, hatta biz çocuk erken konuşacak diye çok güleriz. normalde de kucaktan inmez sık emer ama 2 gündür özellikle bugün daha çok memeye düştü, dün gece de uyumamak için çok direndi. Gözleri kapalı çığlık çığlığa ağlıyor bazen. Bugün normalden çok kustu ve ilk defa sümüksü kaka yaptığı için doktora mesaj attım. Muayeneye getirin dedi, eşimin test verdiğini sonuç beklediğimizi söyledim, bebeğimin de covid olabileceğini söyledi. Ateşi ve öksürüğü yok oğlumun, sadece kucakta çok durunca vücut ısınıyor. Şikayetleri devam ederse test yaptırın dedi. Eşimin sonucu daha çıkmadı, bebeği covid olanlar belirtileriniz neydi nasıl atlattınız?