Saremmbugra çok geçmiş olsun canım bizde aynı 15 gün de bir ateş aniden gün boyu çocuk iyi hiç bişi yok gece bi ağlayarak kalkıyor yanıyor çocuk Ewet ateş ölçer hızlı hızlı yüseliyor 38,5. 39 olduğu oldu da bakalım dün ki doktor da işte siz yaptırdınız mı hiç dedi yok dedik bide ona bakılsın dedi 2 ay kesin bu şekilde geçti yani canım bi toparlıyor diyoruz ama yok tekrar enfeksiyon değerleri yükseliyor artık anlıyorum yani ani ateş çıkınca da bakalım ne gelecek sonucumuz şimdi de dün gene başladık antibiyotiğe dedi kullansın baklam bu sefer de tahlil sonucu bi gelsin bakalımm dedi 🙏