cananecem yok canım bende adetim iki gün geçti testi yaptım aynı seninki gibi çıktı tekrar yaptım 3gun geçti aynı çıktı yine kan tahlili verdim gebelik yoktu öle hemende belli olmaz eğer içinizi rahatlatmak istiyorsaniz bir kan tahlili verin ama gebelik yok canım korkma bence çünkü bende oleydim